۲ پاسخ

برا بچه من از ۴ ماهگی با فرنی دکتر شروع کرد براش ۱ سی سی میدم
ولی خیلی غلیظ با بدبختی ۱ سی‌سی میکشم میدم بهش اینا شما هم همینن؟

ن عزیزم عالیه دندون سیاه نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی