۱۲ پاسخ

خب پس دیگه ازشون چیزی نخواه

چندبار در سال داداشم بهم پول میده
البته مجرده و ایرانم نیس
ولی دلیل نمیپرسه که چرا میخای
چون خودش میدونه شوهرم پول دستم نمیده
هروقت بگم برام پول‌میزنی میگه اره😊

وای دقیقا منم تاشونا دارم

من بعد ازدواج تک هزاری هم از مادرم نگرفتم دوبار هم با هزینه خودم براشون بلیط مشهد گرفتم کلا شارژهای گوشی شو من براش میزنم همه کارکرد حسابام که وام میشه همه رو میدم به اونا هر وقت هم پول لازم داشته باشه فقط از بین بچه هایش به من میگه ومن بابت این کارها از ته دلم خوشحالم هر وقت هم قرض بدم دیگه نمی‌گیرم
این چیزی بود که از زمان دانشجویی از خدا خواسته بودم

پدر و مادرم ضامن خواهر و برادرم شدن و بهشون پول دادن من گفتنی گفتن پرسیدم گفتن نمیشه

اره خیلی خیلی زیاد
و من معذبم از شرایطم اما اونا میگن عیبی نداره میگذره ❤️‍🩹

اره پدرمادرم پولدار نیستنا
ولی واااقعا دلشون بزرگه .مثلا با دخترم باهاشون رفتم مشهد
بااینک پول داشتم
بابا نزاشت حتی هزارتومن از پول خودمو خرج کنم، برا خونم سوغاتی خرید ک مهمون میاد برا دخترم خیییلی وسیله گرفت حتی سوغاتیی ک میخواستم ب داداشامو زنداداشم بدمم خودش گرفت...

من بله مادر پدرم پولدارم نیستن ولی هروقت هرکجا گیر کردم درحدتوان خودشون بهمون کمک کردن خداسایشونو ازسرمون کم نکنه

من اندازه موهای سرم تا حالا از مامانم پول گرفتم دیگه ندادم

اگه قراره پول بدن چرا دلیل میپرسن اگه قراره آدمو امیدوار کنن و امید واهی بدن چرا میگن اگه پول لازم داری بهمون بگو والا نمیدونم بیخیال سعی کن به خودت متکی باشی تو این دنیا

خب دیگه وقتی اینجوریه چیزی نخواه ازشون یا به خواهرت بگو اون بگه مثلا فلانی فلان چیزو دوست داره و نداره شما برید براش بخرید

من هیچوقت هیچی ازشون درخواست نکردم بعد از ازدواجم

سوال های مرتبط

مامان ❤❤❤❤❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤❤❤❤❤ ۲ سالگی
مامان شاهان🩵🧒🏼 مامان شاهان🩵🧒🏼 ۳ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی