اسم دختر خیلی سخته انتخابش من نگاه میکنم اسم پسرونه قشنگ بیشتره تا دختر
من جانسو دوس دارم
من بعد از کلی بین ویانا و هانا موندم
اینجا فقط دودل میشی نمیتونی اسم انتخاب کنی 😅
بارانا
من انشالله اسم دخترمو میزارم نیلا🤩
اسم خودت چیه
دوست داری ایرانی باشه یا ....
عزیزم با چه حرفی دوس داری شروع بشه ، ایرانی اصیل میخوای یا عربی و اسلامی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.