۶ پاسخ

خوب چرا فشار نیاری بهش بعدش فکرتو درگیر کنی استرس بگیری خواهر

من فشار‌میدم 😂

🤣😂 امان از کنجکاوی

خب خودت میدونی خطرناکه بعد میری همون کارو انجام میدی اونوقت میای میپرسی کلا گهواره هممون رد دادیم دیگه 😂😁چیزی نیست دیگه استرس نگیر

دیگه فشار نده اون آغوزه که کم کم میاد تو سینه

ن طبیعی هست مال منم همینجوری شد

سوال های مرتبط