اینم شناسنامه گل پسری

تصویر
۵ پاسخ

آخ آخ دوروز دیگه میموند۲تومنی بهش تعلق میگرف😄😄😄😄شوخی کردم.مبارک باشه

چه جالب پسر من ۹ اسفند دنیا اومد اسم پسر منم بهراد😍

اوخودا‌ نامدار‌ باشه عزیزم

تازه گرفتی من هنوز نگرفتم مبارکش باشه

مبارکه😍خب بچه جان صبر میکردی دوروز حداقل طرح مادران بهت میخورد،نیمه اولی میشدی،😂😂

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هرا مامان هرا ۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۱ ماهگی
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان سامیار👼🏻🩵 مامان سامیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد