آخ آخ دوروز دیگه میموند۲تومنی بهش تعلق میگرف😄😄😄😄شوخی کردم.مبارک باشه
چه جالب پسر من ۹ اسفند دنیا اومد اسم پسر منم بهراد😍
اوخودا نامدار باشه عزیزم
تازه گرفتی من هنوز نگرفتم مبارکش باشه
مبارکه😍خب بچه جان صبر میکردی دوروز حداقل طرح مادران بهت میخورد،نیمه اولی میشدی،😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.