خانوما
شما میگو رو اپز میکنید قبل سرخ کردن؟

تصویر
۵ پاسخ

نه جانم ما جنوبي ها با پياز فراوون رو گاز با شعله بالا بمدت ٣ديقه تفت ميديم يا لاي برنج ميزاريم يا هم همينجوري ميريزم رو برنج و ميل ميكنيم اگه برا لاي برنج ميخواي يكم زرشك و گردو هم تفت بده با شويد و يكم دم كرده زعفرون بريز اگه بيشتر از ٣ديقه تفت بدي ميگو گوشتش سفت ميشه

نه عزیزم

بله من اپز میکنم

نه چی میخواب با میگو درست کنی دوپیازه یا لابرنج

نه همونطوری سرخ میکنیم

سوال های مرتبط

مامان ‌ریتاجC᭄‌ مامان ‌ریتاجC᭄‌ ۱ سالگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱ سالگی
مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 ۱ سالگی
مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی