نه جانم ما جنوبي ها با پياز فراوون رو گاز با شعله بالا بمدت ٣ديقه تفت ميديم يا لاي برنج ميزاريم يا هم همينجوري ميريزم رو برنج و ميل ميكنيم اگه برا لاي برنج ميخواي يكم زرشك و گردو هم تفت بده با شويد و يكم دم كرده زعفرون بريز اگه بيشتر از ٣ديقه تفت بدي ميگو گوشتش سفت ميشه
نه عزیزم
بله من اپز میکنم
نه چی میخواب با میگو درست کنی دوپیازه یا لابرنج
نه همونطوری سرخ میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.