من اول تو اب جوش میریزم ۵دیقه اینا میجوشه
بعد میریزم تو ابکش تو روغن و اینا سرخ میکنم
اونجوری که شما درست کردی خام میمونه
نه خام نیست من همیشه این مدلی میپزم البته بستگی به میگو داره اگه واسه دریا باشه سفت تره گوشتش
۵ دیقه کمه
با پلو دم بنداز بخورین خوب میپزه
اره مدلشه
میگو زود میپزه اگه بیشتر بزاری دیگه خیلی خشک میشه
البته بعضیا خشک دوست دارن
مثلا شوهر من میگه خیلی بزار بپزه
نه عزیزم خام نیست،نگران نباش میگو کلا ۳ دقیقه برای درست کردنش کافیه ، اینو از دل خلیج فارس دارم بهت میگم😉😉 بعنوان یک جنوبی 😘 بخورید نوشجان ،مدل میگوش میگوی پرورشی هست به همین دلیل فکرمیکنی خام هست اگه میگوی دریا بود سفت تر میشد …..
میگو رو اول باابحوش بزار یکم قل بخوره بعد با اب خیلی یخ ابکش کن
بعد بزن رو ارد سوخاری و پنج دیقع سرخش کن اینجوری دیگ سفت نمیشع
نمیدونم والا ما نخورده بدمون میاد.هیچوقت نخریدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.