۹ پاسخ

اره میشه

آره میشه
ولی میتونی سرخ نکرده بذاری
فقط خورد کنی بذاری فریزر هروقت میخوای یکم دربیاری سرخ کنی
یا با روغن کم سرخ کنی
مال ما فک کنم کپک زدن بعد یه ماه
چقدر میوه خریده بودیم نزدیک یه ملیون شد، ترامپ لعنت بشی انشاالله

ارع خیلی کارت راحت میشه تو هرچیزی راحت میریزی

اتفاقا خیلی خوبه فاسد هم نمیشه چون سرخ شده روغن داره تو‌یخچال هم میشه گزاشت

من سرخ میکنم تو شیشه تو یخچال میزارم برا غذا همیشه اماده دارم.البته از وقتی مادر شدم اینکارو میکنم وقت خرد و سرخ کردن ندارم

اره حتما

آره بابا من از یه خانومی گاها میخرم پیازسرخ شده میزارم فریزر استفاده میکنم

اره میشه فریز کرد. سبزی مارکتا دارن همیشه.

من نذاشتم تا حالا ولی میشه گذاشت.فکری خوبی هست. منم. بعصی وقتا پیازم زیاده خراب میشه ولی به ذهنم نرسید فریز کنم 😅

ما همیشه میذاریم هیچه نمیشه
اماده برای غذا

سوال های مرتبط