ما رسم سیسمونی آوردن نداریم چندماه پیش رفتیم خریدیم چیدیم
ما رسم سیسمونی نداریم اصلا که کسی بیاد ببینه
من خودم همشو خریدم
حامله بشم کم کم میچینم
یه دورهمی هم با خاله هامو دخترخاله هام میگیرم دورهم باشیم
بقیه ارو دعوت نمیکنم
موقع زایمانم بیان بببنن
من یه مقدار مامانم میخره دیشبم صدمیلیون پول زد ب حسابمون ک خودمون بقیشو بخریم
میخریم یواش یواش میچینیم ماه خاصی نداره 🧐🧐یا اینکه اینجور نیستیم همرو با هم بیارن منم هیچکسو دعوت ب دیدن نکردم
معمولا ماه هفتم
ازما اصلا سیسمونی نمیارن،
چند ماهه که فرق نداره
هر موقع پول باشه و موقعیت باشه بری خرید
من بعد تعطیلات میخوام شروع کنم برم خرید
من۲۰ هفته بودم که خرید هارو انجام دادیم
دیروز هم جشن سیسمونی گرفتیم
من ک قبل عید خریدم چیدم خیلیاشو هر کی ام اومد عیددیدنی وسایلارو دید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.