خانما میتونم به بچم رانی بدم

۶ پاسخ

نده عزیزم

قندش بالاس
آبمیوه طبیعی بهتره

نه اصلا‌
نگهدارنده داره
من دخترم نزدیک ۶ سالشه هیچوقت براش ابمیوه و شیرکاکائو سثپرمارکتی نمیخرم
واقعا چیز خوبی هم نیستن و‌دندوناشونو خراب میکنه ب مرور

نه نده

پر از شکر و مواد نگهدارنده‌ست

خیلی شیرینه و خاصیتی هم که براش نداره
خودت براش آبمیوه بگیر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان سید آرین👼 مامان سید آرین👼 ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی