نده عزیزم
قندش بالاس
آبمیوه طبیعی بهتره
نه اصلا
نگهدارنده داره
من دخترم نزدیک ۶ سالشه هیچوقت براش ابمیوه و شیرکاکائو سثپرمارکتی نمیخرم
واقعا چیز خوبی هم نیستن ودندوناشونو خراب میکنه ب مرور
نه نده
پر از شکر و مواد نگهدارندهست
خیلی شیرینه و خاصیتی هم که براش نداره
خودت براش آبمیوه بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.