۶ پاسخ

اشتباه منونکن نده دادم سینش به خسس افتاد شبیه سرماخوردگی شد دکتربردم فک کردم سرماست گفت رفلاکسشه ک برگشته گفتم احتمال داره ازتوت باشه گفت زیردوسال ممنوع نبایدبدی شوهرم یکی دوبارداد بچه بعده چندروز اینجوری شد همون لحظه نشون نداد کی دارو داد به بچه

منم دادم خداروشکر حساسیت نشون ندادتمیز شستم پوست روشو با چاقو گرفتم یہ کم

من دادم بهش دیروز برای اولین بار خداروشکر کاری نشده ولی احساس میکنم یکم سینه اش به خس خس افتاده حالا تا فردا صبر میکنم مطمعن بشم

توت فرنگی الرژی زاس به شدت و زیر دوسال ممنوع

من ک میدم بهش حالش خوبه

بله من دادم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان نیکان،نیلا مامان نیکان،نیلا ۱۳ ماهگی