چطور شده 😍😍😍
شیرخشک بچهفرزند پروری

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونت گلم

عالییییی

اینجوری وسط کیک اشکال نداره لیوان فرانسوی بزارم نمیشکنه؟

عالي نوش

خیلی خوب افرین منم هوس کردم
ولی من چون شیرینی خونمون داریم نپختم

عاالی عزیزم نوش جان🥰
دستورشو بگوو

وای بعضی مامانا واقعا هنرمندن عالی شده من عاشق اینجور کیکم نوشجون

سوال های مرتبط