خوبه گلم جیزی نیس پایینه
اصلا چیز غیر عادی نیست خیلی از سونو ها ۲ هفته جلو عقب هستن،شکم پسر کن هم ۲ هفته جلوتره😁
یه سری چیزاش جلوتر از هفتته دکتر بهتر میدونه
برو یه جا دیگه سونو بده اصلا به یه سونو اعتماد نکن
منم دیروز سونو وزن بودم دور سرش دوهفته جلوتر 😐مد شد انگار
نه عزیزم
من که مشکلی نمیبینم
زود جواب بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.