مامانا این سنو مشکل داره نگرانم خیلی😔

تصویر
۸ پاسخ

خوبه گلم جیزی نیس پایینه

اصلا چیز غیر عادی نیست خیلی از سونو ها ۲ هفته جلو عقب هستن،شکم پسر کن هم ۲ هفته جلوتره😁

یه سری چیزاش جلوتر از هفتته دکتر بهتر میدونه

برو یه جا دیگه سونو بده اصلا به یه سونو اعتماد نکن

منم دیروز سونو وزن بودم دور سرش دوهفته جلوتر 😐مد شد انگار

نه عزیزم

من که مشکلی نمیبینم

زود جواب بدین

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی