خانوما سونو انتی هست نظرتون چیه خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم چندهفته رفتی انتی؟

جفتت پاینه ها

جنسیتش رو نگفت چیه؟

از شما همه چی خوبه انگار خداروشکر

خوبه عزیزم

منم دیروز سونو بودم شنبه نوبت دکتر دارم نشون بدم

اره عزیزم خوبه
فقط خیلی کار سنگین نکن تا جفتت بره بالا یکم پایینه الان

سوال های مرتبط

مامان اِلماه مامان اِلماه ۲ ماهگی
مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته هجدهم بارداری
مامان کوکی مامان کوکی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادین👶🏻🩵 مامان رادین👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یه فرشته مامان یه فرشته هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری