من تقریبا سر دخترم تا ۴۰روز
من تا ۲۰ روز اول حالم خوب نبود الان بهترم
چرا افسردگی میگیرید؟من سر دخترم حالم خیلی خوب بود از ذوقش به هیچ چیز بدی فک نمی کردم تایمم گیر می اوردم می خابیدم دقیقا سر40روزگیم دخترم گذاشتم پیش مامانم رفتم شهره بازی انقد جیغ زدم و هیجانم تخلیه کردم خیلی بهترم شدم
من خیلی حالم بدبود حدودا ۲۰ روز بعد زایمانم رفتم دکتر قرص خوردم تا بهتر شدم اما در کل تا حدود ۲ ماهگی روبراه نبودم زیاد
تا دو سالگی میتونه بیاد و بمونه
برو پیش روانشناس خیلی کمک کنندهست چون بقیه شاید درکت نکنن و بگن خودتو لوس میکنی یا بگن طبیعیه ولش کن خودش خوب میشه خودت حواست به حالت باشه
خیلی بده خیلیییی من هنوز کامل خوب نشدم ولی الان نسبت به روزای اول بهترم همش گریه میکردم سعی کن چیزایی که قبلا خوشحالت میکرد رو دوباره بکنی
من ۲۲ روز اینا ک از خونه بیرون اومدم رفتم خونه مامانم حالم بهتر شد قبلش یه سرررره گریههه میکردم
واسه من ی ماه خیلی حالم بدبود
یکی بمن بگه قبل از زایمان تا کی طول میکشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.