عزیزم خوب شدی ؟ چی بود؟
منم همینم همش شکمم کلش سفته ادم نمیفهمه نفخه یا انقباضه طولانی مدت هم سفت میمونه اصن شل نمیکنه تا دراز نکشم
خب خیلی فرق دارن😐نفخ همون بادشکمه یچیزی تو شکمت انگار میپیچه ولی انقباض زیر شکم هست رحمت دردمیگیره دردش از هرچیزی که فک کنی بیشتره
گوز و به رحم ربط میدی ؟!😐
🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.