فرق انقباض و نفخ چیه ؟

۴ پاسخ

عزیزم خوب شدی ؟ چی بود؟
منم همینم همش شکمم کلش سفته ادم نمیفهمه نفخه یا انقباضه طولانی مدت هم سفت میمونه اصن شل نمیکنه تا دراز نکشم

خب خیلی فرق دارن😐نفخ همون بادشکمه یچیزی تو شکمت انگار میپیچه ولی انقباض زیر شکم هست رحمت دردمیگیره دردش از هرچیزی که فک کنی بیشتره

گوز و به رحم ربط میدی ؟!😐

🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶

سوال های مرتبط

مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آيهان مامان آيهان ۴ ماهگی