۷ پاسخ

عزیزم عضو این کانال شو توروبیکا کمکت میکنه

تصویر

نبات نمیخواد

منم همینطور شنیدم ولی نبات رو بهتره نریزی هرچی دیرتر قند رو شروع کنیم بچه مون سالم تر میشه کمتر ریسک چاقی و دیابت اینا رو دارن و یکم بزرگتر بشن اونقدر تمایل به شکلات و نوشابه ندارن

من همینجوری درست میکنم نبات وکره میزنم ولی شیرخشک نمیزنم . بچم میخوره .

آره.

نبات لازم نیست بزنی

من همینجوری درست میکنممم.
فقط شیر خشک نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی