نیشابور بیمارستان حکیم الان هم سونو میکنن اگه برم؟

۲ پاسخ

من نصف شب رفتم کفتن نداریم فقط صدای قلبشو گذاشتن برام

فقط اگه مشکلی داشته باشی بله

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته سیزدهم بارداری