اگه الان برم زایشگاه اونجا سونو هست که سونو کنن

۲ پاسخ

عزیزم اگر برا تاپیک قبلیت میگی باید بری بیمارستان قسمت اورژانس همونجا سونو میکنن برو خیال خودتم راحت بشه

نه از ۱۶ هفته ۱۷ هفته سونو میکنن و صدای قلب میزارن باید بری سونو جدا

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بنده خدا🌱 مامان بنده خدا🌱 هفته نوزدهم بارداری
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری