من دوماهگی شروع کردم اولا عوق میزدن و نمیگرفتن هرموقع گشنه بودم چند دقیقه اول میذاشتم پستونک بگیرن بعد کم کم بیشتر کردم موقع خوابم میداد یه دقیقه مک میزدن مینداختن بیرون با تلاش الان کامل دیگ میگیرن اما دائم نمیخورن اکثرا بهشون میدم
از همون اول دادم گرفت
نگیره چیزی میشه مگه
پستونک هی اورشی بگیری میخورن من پسرم نمیخورد رفتم خریدم الان میخوره
اصلا با بقیه پستونکا فرق داره
من شنیدم قطره ا د بزنین به سر پستونک بدین مک بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.