۵ پاسخ

من دوماهگی شروع کردم اولا عوق میزدن و نمیگرفتن هرموقع گشنه بودم چند دقیقه اول میذاشتم پستونک بگیرن بعد کم کم بیشتر کردم موقع خوابم میداد یه دقیقه مک میزدن مینداختن بیرون با تلاش الان کامل دیگ میگیرن اما دائم نمیخورن اکثرا بهشون میدم

از همون اول دادم گرفت

نگیره چیزی میشه مگه

پستونک هی اورشی بگیری میخورن من پسرم نمیخورد رفتم خریدم الان میخوره
اصلا با بقیه پستونکا فرق داره

من شنیدم قطره ا د بزنین به سر پستونک بدین مک بزنه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی