من تا دوروز پیش گاهی میگرفت به زور ولی باز شوتش میکرد ، از دیروز تست کردم براش گرفت دیگه خداروشکر سوتش هم نمیکنه فقط موقع خوابش میبره درش میاره خودش 😁😍
منم بی بی لند ارتودنسی میدم
من قطره مولتی ویتامین میزدم بهش اوایل
تا گرفت
خیلی خوب بود ک میخورد شبا
از ۸ ماهگی خود ب خود ترک کرد
دهنم صاف شده
اگه میخوای حتما پستونک بخوره پستونک گرون بخر
دختر من فقط هی اور شی میخوره پستونک دیگه نمیخوره
غوض. کردم اول اونت میدادم نگرفت
بعدش اونت بادومی خریدم بازم نخورد
حالا رفتم بی بی لند ارتودونسی خریدم بهتر گرفت
پستونک رو عوض کردم من ، گرفت
اگه ساده هست ارتودنسی بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.