۶ پاسخ

ندیش بهتره که بعد می بینی اعتصاب شیر میکنه فقط پستونک مک میزنه

با ویتامین آد میدم بهش خالی خالی دوسنداره😂

من از همون روز بیمارستان دادم گرفت. مارک اونت

روز اول تو بیمارستان دادم بهش گرفت کارخاصی نکردم

گذاشتم دهنش گرفت😁😁 از اول

از روزای اول هرموقعه بیشتر از نیم ساعت شیر خورد ب جای سینه پستونک دادم بهش مخصوصا وقتی میخواستم بخوابونمش

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی