ندیش بهتره که بعد می بینی اعتصاب شیر میکنه فقط پستونک مک میزنه
با ویتامین آد میدم بهش خالی خالی دوسنداره😂
من از همون روز بیمارستان دادم گرفت. مارک اونت
روز اول تو بیمارستان دادم بهش گرفت کارخاصی نکردم
گذاشتم دهنش گرفت😁😁 از اول
از روزای اول هرموقعه بیشتر از نیم ساعت شیر خورد ب جای سینه پستونک دادم بهش مخصوصا وقتی میخواستم بخوابونمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.