پستونک بایدسایزدهنه بچه باشه وگرنه بزرگ باشه نمیگیره پستونک ارتودنسیوامتحان کن خیلی پستونکه خوبیه بگوواسه چندماه میخام
من تو دهنش نگه میداشتم که بیرون نندازه
ی چند قطره اب قند یا چند قطره آد بریز دهنش شروع کردم به خوردن پستونک بزار دهنش میگیره
پستونک بادومی اونت از همه بهتره
با مولتی یا قطرهآد که بهش میدی بزار دهنش.
باید از امون روز دوم سوم عادتش میدادی
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.