منم تو ۲۶ هفته انجام دادم ولی تا ۲۸ هفته جا داره انجام دادنش ازمایشش ۳ مرحله ای هست یعنی ۳ بار خون میدی بعلاوه ازمایش ادرار هم داره که همون ابتدا انجام میدی یه پودر شیرین هم با طعم پرتقال بهم دادن که باید با اب خنک مخلوط کنی و در عرض ۱۰ دقیقه بخوریم اما من برعکس خیلیا که میگفتن حالمون بد شد و اینااا خداروشکر چیزیم نشد از ۱۱ شب تا ۸ صبح هم ناشتا بودم و حدودا ساعت ۱۱ صبح هم کارم تموم شد
من به راحتی انجام دادم فقط تا ساعت ۱ از گشنگی مردم و زنده شدم خیلی سخت بود تحمل گشنگی برام
من ۲۶هفته دادم
۲۴تا۲۸هفته وقتشه
از ۱۰شب چیزی نخوردم تا ۷صبح
شبم چون گشنم میشه تا صبح شام مرغ و برنج خوردم تا صبح میتونی اب بخوری و بین ازمایش. صبح یه ادرار خونه کردم که برای ازمایش عذرمیخوام تازه باشه توراه خیلی اب خوردم
وقتی رفتم ازمایشگاه اولش یه خون و ادرار ناشتا گرفت بعد پودر داد
با اب خنک قاطیش کردم و اروم اروم خوردم باعث میشه حالت بهم نخوره بعدشم بشین جای خنک.
وقتی میخوریش ۳بار هر یکساعت ازت خون میگیره
من ۱۱دیگع کارم تموم بود
سعی کن زود بری که معطل نشی خسته شی اذیت شی
۲۴تا۲۸ هفته وقت داری
اصلا سخت نیست
۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی
دکتر به من گفت ۲۷ هفته انجام بده
۲۴ هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.