۱۶ پاسخ

اولین روزی که متولد میشه میگن

ما ۷ روزگی

تا روز هفتم باید حتمان توی گوشش اذان خونده بشه

ما روز سوم پدر یا پدربزرگ یا عمو... یکی اذان میگه تو گوش بچه

همون روز اول ،زمانی که بابای بچه برای اولین بار میبیندش

هفت روزش

دخترای من همون لحظه تولد مامانم تو گوششون اذان گفت سومیم هم خالم همرام بود اون اذان گفت
داییم هم ک اومد دیدنش فردای تولدش باز اذان گفت

ما میگیم تا قبل از اینکه بچه رو نبریم حموم نباید گفت چون بچه که از شکم مادر میاد بیرون نمیشورنش با دستمال تمیزش میکنن .

من روز ۵ پدرشوهرم گفت

دکتر من خودش لحظه ای که به دنیا اومد تو گوشش اذان گفت

ی سوال مادر بچه هم باید بگه؟

ما روز اول این کارو میکنیم

ما همون روز اول که از بیمارستان میایم خونه اینکارو می‌کنیم
تو خونواده ما رسمه پدربزرگ بچه می‌گه ولی برای بچه خودمون همسرم گفت خودش اینطور دوست داشت

مگه هنوزم هست این چیزا😄

روز دهم

روز دهمش

سوال های مرتبط

مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی