پسر من سر دو ماهگی سرما خورد اونم فقط سرفه داشت و دکتر شربت آیورمی تجویز کرد که اونم خلط اور بود همین شربت و استفاده کردم و اینکه اسپری سدیم کلراید میزدم موقعی که خلطی سرفه میکرد نه همیشه ها وقتی که احساس میکردم داره بد اذیت میشه بعدش شیر میدادم خوردن شیر خودش کمک میکرد قورت بده
فقط دکتر می تونه راهنماییتون کنه تو این مورد
ببرش دکتر خب اینجا کسی دکتر نیست!!😐
سرما خورده؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.