ببلاک که قیمتش خوبه
منم شنیدم ک گرون شد
یه خانمی میگفت با کد ملی ۳۰۰وخورده ای،ازاد ۴۰۰و تورده ای
اما نمیدونم چه مارکی
بله همینه
اره افزایش پیدا کرده لعنتی
من از یه دارخونه قیمت قبل داشت با چن تا کدملی 18 تا خریدم نان دو
من یبار نان الترا گرفتم ۷۰۸ تومن 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.