اره خیلی صداش بد بود خیلی نزدیک بود
الان ما غرب هستیم کلی صدا اومد
میگن سعادت آباد وکرج وغرب تهران
اره خیلی نزدیک بود ما مارلیکیم
وای چی بد زد ده تا پشت سر هم بود
من نسیم شهرم شنیدم صدارو یدونه
همین 5 دیقه پیش
من اونجا نیستم میگن صبا باتری
شنیدم نمیدونم کجابود
کجا زد
کجا ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.