۱۰ پاسخ

اره خیلی صداش بد بود خیلی نزدیک بود

الان ما غرب هستیم کلی صدا اومد

میگن سعادت آباد وکرج وغرب تهران

اره خیلی نزدیک بود ما مارلیکیم

وای چی بد زد ده تا پشت سر هم بود

من نسیم شهرم شنیدم صدارو یدونه
همین 5 دیقه پیش

من اونجا نیستم میگن صبا باتری

شنیدم نمیدونم کجابود

کجا زد

کجا ؟؟؟

سوال های مرتبط