۷ پاسخ

سمت ماهم خیلی زد

شهریار نیستم بیرون هستیم صداش بدجور میومد

اره صفاد‌‌شت اومدیم خیلی صدا بود

وای سمت ماهم همش میزنن😭😭😭

داره میزنم پشت سر هم😭😭😭وحشتناک

عه الان بالا سر ما بود که چه زود رسید شهریار
اینجا رو که زد

آره ج نگندس

سوال های مرتبط