خانم ها من دیشب هندوانه خوردم خراب نیست ۱۶هفته ام

۲ پاسخ

نه خوبه ولی زیاد روی نکن قند میگیری

چرا بد باشه من هی میخورم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری