16هفته باید سنو انجام بدیم؟من فردا ۱۶هفته ام میشه

۲ پاسخ

نه فقط اگه دوس داری جنسیت زودتر بفهمی میتونی ۱۶ هفته کامل بری سونو جنسیت دیگه سونو نداره تا ۱۸ هفته آنومالی

غربالگری اول رو تو ۱۲ الی ۱۳ هفته اگه رفته باشی ، پس سونو غربالگری دوم رو باید ۱۷ هفته بری
به نظرم یکم زود هست

سوال های مرتبط

مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوشولو🐥🫀 مامان جوجه کوشولو🐥🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری