خانوما میشه 16هفته 4روز رفت سنو انومالی

۸ پاسخ

زوده ۱۸ هفته تا ۲۲

نه عزیزم زوده

یکی دو هفته دیگه صبر کن عزیزم

زوده عزیزم

خیلی زوده من17هفته4روز رفتم

انقد زود نرو ورمیس و tcd اینا دیر تر تشکیل میشه ۱۹ الی ۲۰ هفته بهترین وقتشه

نه خیلی زوده

۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان pari مامان pari هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان 💙رهام 🩵 مامان 💙رهام 🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری