فاویسم عزیزم،منو دخترمم داریم باقالی نباید بخوره و جایی که گلش هست بره،یک سری دارو هارو نباید بخوره،که خود پزشک تشخیص میده،همین،ماه بعد فصل گلدهیه سعی کن اگر سمتتون باغ باقالی دارین به هیچ عنوان نبری
مثلاً مریضه
فاویسم،من و پسرم داریم باقالی نباید بخوره به بعضی از داروها هم آلرژی داریم مثل آسپرین
من هنوز لوبیا وعدسو اینا ندادم ولی دکتر میگفت اینا مشکلی ندارد اصلش همون باقلیه با نخود فرنگی ولی من میترسم
پسرم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.