۷ پاسخ

من هشتم دادم با بیمه ۱۵۰۰شد

من قبلا انجام می‌دادم ۳ تومن تهران ولی تازگی انجام ندادم اینجوری ک بوش میاد ی پنج شیش تومنی باید پیاده شم🫠

من امروز سوال کردم سونوی بیوفیزیکال و داپلر بهم گفت۴۵۰۰اصن شوکه شدم خیلی بالا رفته البته من آزادم

قیمت های سال جدید خیلیییییی گرون شده

من چند روز قبل از عید دادم 2100 شد

من دیروز رفتم 2700شد

من دوماه پیش انجام دادم ۳ تومن الان گرونتر شده

سوال های مرتبط