من هشتم دادم با بیمه ۱۵۰۰شد
من قبلا انجام میدادم ۳ تومن تهران ولی تازگی انجام ندادم اینجوری ک بوش میاد ی پنج شیش تومنی باید پیاده شم🫠
من امروز سوال کردم سونوی بیوفیزیکال و داپلر بهم گفت۴۵۰۰اصن شوکه شدم خیلی بالا رفته البته من آزادم
قیمت های سال جدید خیلیییییی گرون شده
من چند روز قبل از عید دادم 2100 شد
من دیروز رفتم 2700شد
من دوماه پیش انجام دادم ۳ تومن الان گرونتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.