اول از کمر کم کم شروع میشه بعد دل درد بعد همینطور شدید میشه غیر قابل تحمل
عزیزم کلاسایی که رفتم گفت انقباض شکمی داره
که درداش منظم
ممکن تندتند هم دستشویی بری
هرزمان دیدی دردات شروع شده هل و نبات دم کن بخور
اگر دردزایمان باشه زیادمیشه اگه نباشه دردت میفته
مثل درد پریودی خفیف شروع میشه میره تا بی نهایت😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.