۵ پاسخ

دکتر برو خیلی زودتر خوب میشی

تحمل میکنی الکل بزن یا اب

سدر بگیر خیس کن مرتب بمال ب همه جا بدنت اونجای ک دونه زده بعد نیم ساعت برو حموم عالیه

حموم برو

منم گرفتم فقط کالامین بتامتازون خوبم کرد

سوال های مرتبط

مامان ❤️🧿پسرام❤️🧿 مامان ❤️🧿پسرام❤️🧿 ۲ سالگی