ایرانمون پیروزمیشه انشاا....روزهای خوبی درپیش داریم
بعد از جنگ و پیروزی ایران انشاللع یمدت گرونی بیشتر خاهد شد ولی بعدش ایران فوق العاده میشه طبق تحلیل هایی ک دیدم
یه مدت سخت میگذره ولی من اعتقاد قلبیم به اینه که نور بر تاریکی پیروز است، ظلم و فساد از کشورمون بیرون میره و ما هم طعم خوش زندگی رو میچشیم✌️
فکر میکنم اوضاع بهتر بشه بعد جنگ تحریما کمتر بشه و.. ادمی به امید زنده است من دوست دارم امیدوارباشم
کاری به جز دعا نمیتونم بکنم من که
چکار میشه کرد،خدا رحم کنه زود تموم شه
انشالله همه چی خوب میشه من خیلی امید دارم😍
بعد از هر سختی آسانی هست ...
نگران نباشید دیگه مگه قبلاً ها چطوری زندگی کردن با چراغ نفتی و زغال و نان درست کردن انشاالله اینجوری نشه ولی اگر هم شد کسی از بی برقی و بی گازی و بی آبی نمیمیره میریم سر چشمه آب میاریم .
سختی هارو بگذرونیم و زنده باشیم روزگار خوبی میادش
منم خیلی نا امیدم. امیدوارم خوب باشه واسه همه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.