۸ پاسخ

بیخیال بابا

من که میگم بیسواد بمونه بهتره تا چرت و پرت یاد بگیره

والا

امنیت هم ک نیست

چ کاریه

از فردا مهد دختر من باز شد

هیچی دیگه ما‌ مادرا باید ازمون معلمی بدیم

منکه حضوری هم بشه نمیفرستم مدرسه پسرم نزدیک به جای خطرناکه که روزی بیست بار میزدن

از شنبه پسرم میره از ساعت ۹ تا ۱۲ خیلی عقب موند هیچی یاد نگرفت کلاس اوله خدا کنه از این ب بعد بفهمه

هیچی فقط ثبت نام میکنن پول میگیرن الکی خیلی مردم وضع مالیشون خوبه حالا

منم خودم پیش بینیم اینه برای سال آینده مرور بذارن حداقل یک یا دوماه
فشرده با بچه ها کار بشه مباحث سال قبل
البته برای بچه های دبستانی

معلم دخترم که گفته شنبه دوشنبه کلاس دلبخواهی جلسه 100 هزار

سوال های مرتبط

مامان پسرک مادرش مامان پسرک مادرش ۵ سالگی