شیرخشک پوشک نوزاد
لطفا همه جواب بدین

تصویر
۲۳ پاسخ

آدم بی پول میتونه پولدار بشه ولی آدم بی اخلاق هیچ وقت درست نمیشه
من خودم با اخلاق رو انتخاب کردم چون شدیدا معتقدم ادب مرد به از دولت اوست

حق داری ،ولی خب بی پولم باشه بداخلاق میشه

پولدار بی اخلاق
هرچی باشه با پولش عشق میکنم فکر غم و غصه و اجاره خونه و پول پیش و مانتو و کوفت و مرض نمیکنم
یا ادم حسابش نمیکنم یا خودمو با چیزای دیگ سرگرم میکنم

تنها ملاک خوشبختی احترام وعزت که همسرت بلندت کنه پولدار بی اخلاق آدمو پییر میکنه مثله الان من

به نظر من پولدار باشه ولی اخلاق نداشته باشه پشیزی ارزش نداره نمیگم پولدار نباشه پول هم لازمه زندگیه مرد بداخلاق هم آدمو پیر میکنه

هیچی چشم پاکیو وفاو اخلاق مرد نمیشه

اخلاق خیلی مهم تره تا پول
من اینو ب چشم دیدم طرف مستجره ماشینش مثلا پرایده در حد ی زندگی عادی دارن ولی چون اخلاق همسرش خوبه زندگیشون عالیه :روحیه بچه ها عالیه

ولی ولی وای از مرد بی اخلاق یعنی دنیارو هم ب پای زن بریزه اون ارامش داخل خانواده نیست ک نیست

من‌بی پول با اخلاقو بیشتر می‌پسندم. با پول میتونی اعتبار بگیری اما احترام نه

پولدار باشع هرچی میخام بخره ادب کیلو چنده
البته الانم پولدار نیست ولی بی تربیته اصلا باهاش نمیسازم🤣

عزيزم خدارشكر كن پول داره مرد هست بي اخلاق بي ادب بي پول و زشت😂😂😂😂

عزیزم باز خدا رو شکر پول داره بی اخلاق بی پول بود چی
باز پول داره غصه بی پولی نمیخوری

هی خدا مصلحتت شکر
ما که نه اخلاق داره نه پول

وای خدا ...🤣
من چی بگم شوهرم بی اخلاقه بی پول هست

پول درحد معمول هم باشه کافیه ولی هیچی جای اخلاق رو نمیگیره

بی اخلاق ینی چجوری مثلا از نظر شمااا؟؟؟

مرداد وقتی پول ندارن اخلاقی ندارن

بی پولی نکشیدی بفهمی چه مزه ای داره

قطعا بی پول ولی با اخلاق یه زن قطعا جدا از مالی نیاز به توجه داره با مازنا وقتی بهمون ارزش داده بشه با یه لواشکم سریع وا میدیم پولم قطعا الان مهمه ولی کنار هم ارامش داشته باشیم بی پولی رو حل میکنیم

مثل برادرشوهر من باشه خوبه رو دهنه زنشه .همه جوره راه میاد .از این ادما که هر کار بکنه زنش میگه درست ترین کار کرد .مرد باید پشت زنش باشه

شوهر من هم اخلاق داره هم پول ولی وقتشو نداره برا من بزاره

اخلاق خیلی مهم تره مجرد که بودم بر عکس این فکر میکردم ولی الان نه به نظرم اخلاق مهم تره تا پول پول میاد و با کم هم میشه زندگی کرد ولی اگه اخلاق نباشه هیچ جوره درست نمیشه فرد آدم روانی میشه از دستشون

قطعا هیچی جای اخلاق رو نمیگیره
خواهر منم شوهرش پولداره ولی همش حسرت زندگی منو داره
شوهرش مرد بدی نیست ولی خوب دست بزن داره اصلا واسه خواهرم ارزش قائل نیست جلوی همه توهین و تحقیر میکنه
البته بگم مقصر قطعی خواهرمه

انسان باشه بااخلاق باشه صداقت داشته باشه راستگو باشه اما فقیر باشه

سوال های مرتبط