۶ پاسخ

من پدیا میدم قطره بهداشت بالا می آورد

من قطره بهداشت داد رو میدم از چند تا دکتر هم پرسیدم گفتن همون خوبه

من دو روزه از قطره بهداشت دادم بچم دیونم کزد از بس گریه میکنه امروز بردم دکتر گف قطره بهداشت چربه بچه نمیتونه هضم کنه نفخ میکنه دل درد میشه

به نظر من خارجیش رو بگیری خیلی خوبه بهداشت چیزای بی کیفیت میدن
البته نینی به دنبا نیومده ها وقتی که به دنبا بیاد اصلا از داروی بهداشت بهش نمیدم

من که از اول همونی که بهداشت میده استفاده کردم فقط یه چند روز ندادن بهم خریدم خودم

خارجیه😂😂😐😄

سوال های مرتبط

مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی