اگه بخیه عفونت کنه علایمش چیه؟

۵ پاسخ

از کجا بفهمیم چند سانت باز هستیم

درد شدید
بو
ترشحات
ورم غیر طبیعی
من عفونت کردم ...به صورت اورژانسی مجبور شدم بعد از سه روز یک سوم از بخیه سزارین بکشم...
عمقش بیش از دو بند انگشت بود.

عفونت ها زیاد بود... اولش در بیمارستان بعد در منزل شستشو می دادیم بعدش
روزی ۵ بار در حمام خانه دراز می کشیدم مادرم باید با سرم مخصوص قسمت جراحی شده را شستشو می داد سشوار می کرد باند می زد.
تمام بدنم ضعف می کرد.
از طرفی بچه ام هم زردی داشت بیمارستان بستری بود.

مردم و زنده شدم.

نمیدونم من فقط از داخل میسوزه وقتی چند دقیقه واستم یا راه برم

برا من وقتی تکون میخوردم خیلی درد میکرد ورمم کرده بود بعد ازش ترشح بد بو میومد

واییی مال من عفونت کرده بود مردم و زنده شدم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی