۲ پاسخ

درد داری دست میزنی ورم کرده
بری دکتر پماد میده یکی دو روزه خوب میشه

بوی بد . ترشح سبزی . یازردی رنگ

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا ۱ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی