۲ پاسخ

آخ آخ من یکم حس میکنم بدنم بو داره هرچی هم دست میزنم بخیمو حس نمیکنم

بوی بد میده دگ و ازش ترشح زیاد میاد

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی