۱۳ پاسخ

منم خریدم برند کاوالو از سایت تویکت😍😍طوسی ابیشو

چهههه نازه 😍مبارکش باشههه

چقدر خوشگله

مبارکش باشه عزیزم منم سفارش میدم خیلی قشنگه🥰🥰

مبارک باشه🥰😍

خیلی قشنگههه😍

منم میخام بگیرم سیلیکونی
ولی میترسم مو میگیره و اینا میگن

چند گرفتی از کدوم پیج گرفتی

چند خریدی عزیزم؟

مبارکش باشه چند گرفتی

مبارکتون باشه عزیزم میشه بپرسم چند خریدین؟!

چند خریدی

اون دندان گیر هم هدیه فرستادن😍

سوال های مرتبط