ممکنه برا این یکم ریسک داسته باشه ک دیر انجامش دادی انتی بهترین تایمش نهایت ۱۲تا ۱۲هفته و ۳روزه
تو نمودار یکم ریسکش بالا زده ب نظرم میگه یا غربالگری دوم رو انجام بدی یا سلفری ؟! بازم با دکترت مشورت کن
اره من
اره منم اینطوری بودم
نرماله عزیزم
براتون ازمایش سلفری پیشنهاو داده انجام بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.