خانما کسی بوده ازمایشش مثل من باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید

تصویر
۶ پاسخ

ممکنه برا این یکم ریسک داسته باشه ک دیر انجامش دادی انتی بهترین تایمش نهایت ۱۲تا ۱۲هفته و ۳روزه

تو نمودار یکم ریسکش بالا زده ب نظرم میگه یا غربالگری دوم رو انجام بدی یا سلفری ؟! بازم با دکترت مشورت کن

اره من

اره منم اینطوری بودم

نرماله عزیزم

براتون ازمایش سلفری پیشنهاو داده انجام بدید

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری