۴ پاسخ

واسه من مشکلی نداشت خودم ب دکتر گفتم که ازمایشایی ک خیلی مهمن بهم بگو ک برم انجام بدم گفت اگه تو خانوادتون یا خانواده شوهرت سابقه ناهنجاری نداری نمیخواد غربالگری دومو بدی

واسه منم خوب بود و بازم رفتم

حتی اگه خوب هم باشه ریسک نکن غربالگری دوم رو هم بده خیالت راحت راحت میشه

هر دو زده لاو ریسک

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری