۲ پاسخ

فقط وقتی می‌ذاری توو صافی و ظرف نباید زیرش آب بمونه

گندم رو خوب بشور بعد یه قاشق وایتکس بریز داخل آب ولرم (کولر سفید هم بود که خوبه) بذار ده ساعت بمونه در دمای محیط، بعدش خوب آبکش کن، چند بار آبشو بریز، بعد بریز توو یه صافی و بذارش توو یه ظرف در بسته بذار هفت هشت ساعت بمونه دیگه قابل خوردنه

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
𝓽𝓸𝓴𝓽𝓪𝓶 𝓽𝓸𝓴𝓽𝓪𝓶 قصد بارداری
مامان معجزه🌱🤍 مامان معجزه🌱🤍 هفته پنجم بارداری
خداوامام رضا خداوامام رضا قصد بارداری