فقط وقتی میذاری توو صافی و ظرف نباید زیرش آب بمونه
گندم رو خوب بشور بعد یه قاشق وایتکس بریز داخل آب ولرم (کولر سفید هم بود که خوبه) بذار ده ساعت بمونه در دمای محیط، بعدش خوب آبکش کن، چند بار آبشو بریز، بعد بریز توو یه صافی و بذارش توو یه ظرف در بسته بذار هفت هشت ساعت بمونه دیگه قابل خوردنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.