۶ پاسخ

بریز توی ماست با ماست مزه خوبی داره

میتونی داخل سالاد سبزیجات یا کاهو هم بریزی بخوری.. خیار گوجه کاهو بعد ی قاشق از پودر بریز داخل سالن سالاد بخور .. ولی من با ماست میزدم صورتم برا روشنی و تمیزی پوست خیلی خوبه

تو غذا بریز

من میریختم تو شیر خیلی بدمزه س ولی خب لاغر بودم تپل شدم

من قبل خواب با شیر میخوردم یه قاشقشو

فک میکنم با آب یا شیر قاطی میکنن میخورن یا داخل سوپ میریزن

سوال های مرتبط

𝓽𝓸𝓴𝓽𝓪𝓶 𝓽𝓸𝓴𝓽𝓪𝓶 قصد بارداری
مامان معجزه🌱🤍 مامان معجزه🌱🤍 هفته ششم بارداری