بریز توی ماست با ماست مزه خوبی داره
میتونی داخل سالاد سبزیجات یا کاهو هم بریزی بخوری.. خیار گوجه کاهو بعد ی قاشق از پودر بریز داخل سالن سالاد بخور .. ولی من با ماست میزدم صورتم برا روشنی و تمیزی پوست خیلی خوبه
تو غذا بریز
من میریختم تو شیر خیلی بدمزه س ولی خب لاغر بودم تپل شدم
من قبل خواب با شیر میخوردم یه قاشقشو
فک میکنم با آب یا شیر قاطی میکنن میخورن یا داخل سوپ میریزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.