۴ پاسخ

شرمنده رشتع سوپ ورمیشل می ریزی؟

من هر وعده فقط یکیش میریزم

من‌جفتش رو میریزم گاهی

من دوتاشو می ریزم راستی جو دوسر پرگ گرفتم روش نوشته بود فوری تا الان داشتم می دادم بعد یه سری ها اینجا گفتن نیاز ب پخت روش نوشته بایذ می دادم دیکه ندادم کفتن ضزر داره تو چیزی می دونی

سوال های مرتبط