۱۳هفته م کامل شد برم آنتی جنسیت رو میگه؟؟؟ نمیگه زوده

۵ پاسخ

چرا عجله داری برا جنسیت آنتی برو فعلا

دقیق نمیگن مثلا میگه پنجاه شصت درصد

منم ۱۳ هفته تمام رفتم جنسیت۹۰‌درصدی گفت

به من گفت 12هفته بیا جنسیت بگم

دوازده هفته و دو س روز بری بهتره جنسیت دقیق هم بعد پونزده هفته میگن

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان طاهاومهتا مامان طاهاومهتا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد